پس از پایان روزهای پرالتهاب و جنگزدهی اسفندماه در اورژانس، نوبت به آخرین دورهی بخشهای ماژورم یعنی بخش کودکان رسیده بود. از همان اوایل فروردین احساس میکردم چندان برای این بخش آماده نیستم. اگرچه شرایط بحران و جنگ هنوز تمام نشده بود، اما دیگر به آن خو گرفته بودیم؛ و انگار به اتفاقی طبیعی در…